Aldrig för många kuddar?

Kuddar, eller snarare kuddfodral är väl något man aldrig kan få för mycket av, tycker jag. Men sambon min har som vanligt lite andra åsikter, han tycker det är alldeles lagom med två kuddar i soffan. Pffft, säger jag! Många kuddar = en mysig soffa. Punkt. Men med mitt köpförbud och allt får jag väl för tillfället nöja mig med att sitta och sukta efter bland annat dessa fina som mer än gärna får flytta in i min soffa om de vill:
 
 
De tre översta kuddarna är från H&M Home, den rutiga är en nyhet i Stockholm-serien från IKEA, den blommiga och de två i det högra nedre hörnet är från Ellos.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Viktorias Hem-ligheter

En inredningstokig, pysselgalning, loppisfantast, crazy cat lady och obotlig temissbrukare som delar med sig av sina tankar och hem-ligheter. ;)

RSS 2.0