Lövbacken

När IKEA i slutet av förra året gick ut med att bordet Lövet från 50-talet skulle nyproduceras i en väldigt begränsad upplaga under namnet Lövbaken och endast säljas i Älmhult grät jag en skvätt inombords. Varför skulle det vara så himla många mil till Älmhult för?! Men när jag för ett par månader sedan var på IKEA i Västerås och handlade med mamma så stod plötsligt det lilla fina lövformade bordet där framför mig, med en skylt ovanför som sade att de, utöver butiken i Älmhult även säljer ett antal bord på butiken i Västerås. Aldrig har väl vägen mot "ta-själv-lagret" varit så lång som då, men där låg de fint på en hög i sina kartonger och väntade när jag kom fram. Behöver jag säga att jag inte tvekade en sekund innan jag ryckte åt mig ett paket?
 
 
Är det inte ett fantastiskt litet bord så säg? :D
 

Dessvärre får bordet ligga kvar i sin kartong ett tag till då vi inte har plats för den i lägenheten just nu. Men destå roligare blir det när det väl är dags att plocka fram och montera ihop bordet, den som väntar på något gott...


Kommentarer
duvetvem

lövbaken, haha soft

Svar: Haha vet du vad det stod när jag fick den här kommentaren? "Misstänkt spam!" xD
Viktoria

2013-05-10 @ 10:18:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Viktorias Hem-ligheter

En inredningstokig, pysselgalning, loppisfantast, crazy cat lady och obotlig temissbrukare som delar med sig av sina tankar och hem-ligheter. ;)

RSS 2.0