Med lite färg så!

Har länge gått och fnulat på ifall man skulle ta och göra något åt den svarta, ganska gräsliga, tamburmajoren som stod i "gamla stugan" hos mina föräldrar. Kanske skulle den bli fin med lite färg? Jag tog hem den till lägenheten och insåg snabbt att en extra klädhängare i sovrummet inte var helt fel. Men så blev den ståeende där i veckor, full med kläder förvisso så den gjorde ju lite nytta för sig även då. Tills jag äntligen blev så trött på den fula svarta färgen, fick tummen ur och började sandpappra för fulla muggar. Då var frågan? skulle den bli vit eller skulle jag våga mig på att måla den i någon färgglad färg. Mina vänner på facebook peppade mig till att våga något annat än vitt så då fick det bli så.
 
Oj, vad glad jag är över att jag vågade!
 
Före:
Ursäkta brusiga mobilbilder men så får det bli idag.
 
Efter:
Så nöjd, så nöjd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Viktorias Hem-ligheter

En inredningstokig, pysselgalning, loppisfantast, crazy cat lady och obotlig temissbrukare som delar med sig av sina tankar och hem-ligheter. ;)

RSS 2.0