Hakat på washitrenden!

I pysselvärlden har det ju snackats ett bra tag om den omåttligt populära washitejpen som man kan göra ofantligt mycket med och nu har jag äntligen provat på att pyssla lite med den japanska papperstejpen. Måste ju se what the fuzz is all about liksom. Så jag gick lös med washitejpen och dymon på en konservburk som jag även målade invändigt och vips så hade jag ett piffigt pennställ, för pennor å sånt. Det var ju verkligen busenkelt och himla kul faktiskt.
 
Så vad drar jag för slutsats av detta? Jo, jag kommer definitivt att pimpa flera pryttlar med den omtalade tejpen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Viktorias Hem-ligheter

En inredningstokig, pysselgalning, loppisfantast, crazy cat lady och obotlig temissbrukare som delar med sig av sina tankar och hem-ligheter. ;)

RSS 2.0