Headern

Faktum är att det finns en liten historia att berätta bakom min header här på nya bloggen. Det är ju så att jag läser en fotokurs just nu som heter visuell kommunikation, som kort och gott handlar om att kommunicera med bild. Första inlämningsuppgiften i kursen var att man skulle ta en bild som beskriver vad hemmet betyder för en själv och få med vad för känslor som man har kopplade till sitt hem. Tillsammans med bilden skulle man även lämna in en dokumentation som beskriver vad man har gjort, varför och vad ens val av komposition och rekvisita bidrar till för känsla och så vidare. Denna uppgift var riktigt rolig och passade mig ypperligt, jag menar, jag skulle liksom få plåta arrangerade inredningsbilder för tusan! Och som ni kanske har förstått vid det här laget så var det alltså bilden som nu även agerar header som jag lämnade in - och fått godkänt på!
 
Jag tänker inte berätta hur jag tänkte eller vad jag ville förmedla med bilden men det vore roligt om ni som läser detta ville slänga in en kommentar och tala om vad bilden säger er. :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Viktorias Hem-ligheter

En inredningstokig, pysselgalning, loppisfantast, crazy cat lady och obotlig temissbrukare som delar med sig av sina tankar och hem-ligheter. ;)

RSS 2.0