Ny förpackning - samma innehåll!

Det är här jag numera kommer hålla hus och skriva om mina pyssel- inredningsprojekt. Jag lämnar Massapyssel bakom mig och börjar på nytt här, med nytt namn, nytt utseende men kommer såklart att fortsätta skriva om det jag brinner för: att inreda, pyssla och gå på loppis. Det är tråkigt att inte de gammla inläggen följer med hit men man kan såklart alltid gå tillbaka och kika i arkivet där. Säkerligen kommer jag att visa upp mina bästa projekt jag gjort även här och jag har en hel del nytt att visa upp som jag har pysslat med under de tre första månaderna av 2013!
 
Jag är även en flitig användare av instagram, så följ gärna viktoriaolssons där! :)

Jag börjar med att bjuda på några instagrambilder från de senaste veckorna som varit.
 

Jag hoppas att ni vill följa med mig, även med denna blogg!
 
Puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Viktorias Hem-ligheter

En inredningstokig, pysselgalning, loppisfantast, crazy cat lady och obotlig temissbrukare som delar med sig av sina tankar och hem-ligheter. ;)

RSS 2.0