Bara ett år senare..

Andra maj var det ett år sedan jag och Jocke flyttade in i vår lägenhet. Nästan lika länge har mitt fina underrede till ett gammalt Singer-symaskinsbord stått i sovrummet och samlat damm, fast utan en bordsskiva att samla något damm på. Men nu så! Nu har jag äntligen hittat en värdig skiva, som faktiskt inte är någon skiva utan en mycket gammal trälår som säkert har 100-200 år på nacken.

Vips så fick jag ett kreativt sängbord (precis som jag ville ha, fast bättre) med förvaring och ett sminkbord i ett! Det är dock ganska mycket högre än mitt gamla sängbord men hittills sköter det sitt jobb som väldigt bra. Jag behöver till exempel inte längre riskera att knuffa över kuddarna på sängbordet och välta omkull allting i sömnen som jag gjort x antal gånger innan.

Jag tänkte vänta med att visa bordet tills sovrummet är ordentligt städat och så att jag kan ge er en titt på hela rummet på en gång. Men jag blir ju så ivrig att visa något som jag är nöjd med så det får bli en instagrambild så länge.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Viktorias Hem-ligheter

En inredningstokig, pysselgalning, loppisfantast, crazy cat lady och obotlig temissbrukare som delar med sig av sina tankar och hem-ligheter. ;)

RSS 2.0