Favorit i repris

Skatteåterbäringen trillade in i förra veckan och för en del av pengarna köpte jag lite nödvändigheter; extra minneskort och batteri till min kamera, objektiven fick uv-skydd och jag investerade äntligen i en extern hårddisk. En liten och behändig hårddisk med ett utrymme på 2 tb och som man kopplar in endast med usb-sladd (alltså utan en jobbig strömsladd som också måste kopplas in och som bara är i vägen). Så nu kan jag känna att mina 40 gb bilder, som jag hittills bara haft förvarade på laptopen, nu ligger i tryggare händer i min nya lilla "spargris".
 
Anywho, nu när jag har säkerhetskopierat alla bilder så passade jag på att rensa lite och kategorisera dem bättre och effektivare, man kan liksom aldrig få för många undermappar (eller?). Så nu börjar det bli ordning och reda. När man går igenom alla dessa mappar så hittar man ju på massa gamla bilder på olika kreationer man gjort genom tiderna. Såå, jag tänkte att jag ska lägga upp lite gamla favoritpyssel här, sånt som jag kanske varit lite extra nöjd med eller så. Jag kommer kalla dessa inlägg kort och gott för "Favorit i repris (del 1, 2, 3 osv.)" och även ge dem en egen kategori med samma namn.
 
Här kommer ett litet axplock av saker är goda kandidater till "Favorit i repris":
 
  
Trackback

Viktorias Hem-ligheter

En inredningstokig, pysselgalning, loppisfantast, crazy cat lady och obotlig temissbrukare som delar med sig av sina tankar och hem-ligheter. ;)

RSS 2.0