Förvaring när den är som finast.

Här kommer mina "nya" favoriter i förvaringsväg här hemma. Gamla resväskor och hattaskar är ju hur snygga som helst och speciellt att stapla på varandra. De får gärna stå framme och agera godis för ögat och dessutom rymmer de massor!
 
 
Sedan har vi Kakburken med stort K. Precis en sån här burk har stått högt upp på min önskelista länge, länge. Men nu behöver jag inte längre deggla över bilder på dessa burkar hos andra retrogalna bloggare, för nu kan jag dreggla över den här som står i mitt eget fönster. Att den dessutom har stått i skafferiet hemma hos min älskade och saknade mormor gör den hundratusen gånger finare och mer värdefull i mina ögon.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Viktorias Hem-ligheter

En inredningstokig, pysselgalning, loppisfantast, crazy cat lady och obotlig temissbrukare som delar med sig av sina tankar och hem-ligheter. ;)

RSS 2.0